Svetry - Materiál - 30% Kašmír,20%Merino Extra Fine,30%Viskóza,20%PAD
Svetry, roláky, či pánské modely WOOLIFE vyrábíme ve vlastní pletárně v Českém Švýcarsku, založené r. 1854.
![Pánský svetr Kašmír Blend](https://vitapur.s23.cdn-upgates.com/_cache/f/6/f69485ab5b5a3d34dbe0f9ac11d2e1fe-td122852-9326-z1.jpg)
Pánský svetr Kašmír Blend
![Hnědá](https://vitapur.s23.cdn-upgates.com/_cache/1/3/136b6146e342d1e42283cf348bb2d89d-brown.png)
![Olivová](https://vitapur.s23.cdn-upgates.com/_cache/6/f/6f00261ced2f5426d1871528431a6bb2-olivova.jpg)
![Merino vlna je oblíbená módními návrháři. Objevte vlněnou módu současnosti](https://vitapur.s23.cdn-upgates.com/_cache/1/3/1349b3920d36f25558510bf96b1ea340-600-vlnena-moda-moderni-doby-woolife.jpg)
Merino vlna je oblíbená módními návrháři. Objevte vlněnou módu současnosti
Přírodní vlněné vlákno je oblíbené na celém světě. Z vlny šijí i známí módní návrháři. Jaké jsou inovace ve vlněném průmyslu a současné módní trendy? Zjistěte v článku nároky zákazníků ve 21. století i které oblečení dnes z vlny existuje.
Vlněné oděvy jsou dnes součástí módního průmyslu
Míra oblíbenosti přírodních vláknech stoupá po celém světě. Proto poptávka po vlně roste. Vlněné funkční oblečení je oblíbené jak v severských zemích pro své vynikající termoizolační vlastnosti, tak i u zákazníků žijících v horkém podnebí, kde lidé naopak vyžadují oblečení lehké a prodyšné.
Merino vlnu si oblíbili i světově nejvlivnější módní návrháři a zástupci značek. Například Karl Lagerfeld či Victoria Beckham. Vlněná látka z Merina je pro ně jako prázdné malířské plátno. Merino je totiž vlákno s velkým potenciálem a řadou výhod.
Kvůli rušnému životnímu stylu lidé touží po individualismu a méně formálních pracovištích. Stejně jako asi vy, i ostatní hledají produkty, které budou vyhovovat jejich každodenním potřebám.
„Tvořit módu neznamená jen navrhnout nový model. Aby se model stal módou, musí jej s radostí nosit tisíce lidí a nikoli jen manekýny na módní přehlídce. Dává současně na trh drahé i laciné vzory, stále chce mít novou tvářnost, ale přitom se znovu a znovu vrací k starému,“ uvedl už v roce 1962 Odolen Zítek v úvodu knihy Lidé a móda.