Úvod / Reklamace a servis

Reklamace a servis

Vážení zákazníci,
      jsme výrobcem zboží prodávaného v tomto eshopu. Výroba i expedice hotových výrobků prochází procesem důkladné kontroly. Mimořádnou pozornost věnujeme přípravě a zabalení jednotlivých balíků pro Vás, zákazníky eshopu. Přes tyto opatření se může stát, že se něco ne úplně podaří. Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě jde o neúmyslné selhání, za které se omlouváme. Které, pokud je způsobeno na naší straně, přiznáme a vyřešíme ke spokojenosti Vás, našich zákazníků.
      
Doporučení při převzetí zboží-balíku
      Při převzetí balíku buďte prosím obezřetní. Pokud Vám dopravce předává balík, který je viditelně poškozen, roztrhnut, částečně otevřen, nepřebirejte jej! Pokud jej takto přeberete, a bude část obsahu chybět, není možné uplatnit na dopravci reklamaci. Fakt je, že poškozených balíků je stále méně, není to častý problém.
      
Záruční a pozáruční servis
      Veškerý záruční a pozáruční servis je prováděn přímo prodávajícím na adrese:
VITAPUR spol. s r.o.
Trstěnická 932
570 01 Litomyšl
Česká republika
      
Důvody reklamace zboží
      Při reklamacích zboží se řídíme platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů. V případech, kdy jste obdrželi zásilku, která obsahuje:
- zboží poškozené
- zboží nekompletní
- došlo Vám jiné zboží, než jste si objednali (záměna zásilek na naší straně) můžete tuto zásilku či jednotlivé zboží reklamovat.
      
Jak zboží reklamovat
      Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a údržbu a následně se těmito informacemi důsledně řídit
      K písemné reklamaci doporučujeme ve všech případech předložit:
- fakturu
- doklad o zaplacení a dodání zboží
- vlastní reklamované zboží
     

Lhůta k vyřízení reklamace
      Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího. Doba dodání reklamačního protokolu, tj. potvrzení o tom, že prodávájící převzal zboží do reklamačního procesu, kupujícímu je do 3 pracovních dnů. Prodávající informuje kupujícího emailem či písemně na adresu uvedenou kupujícím.
Naší snahou je, pokud by už tento případ nastal, vyřešit vše rychle.
      V případě odeslání zboží k reklamaci kupujícím na adresu prodávajícího, si hradí kupující dopravu na místo určené prodávajícím sám. V případě uznání reklamace má kupující právo na nutně vynaložené náklady na dopravné.
      Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:
VITAPUR spol. s r.o.
Trstěnická 932
570 01 Litomyšl
Česká republika
      
Délka záruky na zboží
      Standardní záruční lhůta činí 24 měsíců.

    O průběhu reklamace, nebo přijmutí zboží na záruční či pozáruční servis je kupující informován emailem nebo telefonicky.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

×

Tento web používá soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace.