Potřeby spotřebitelů motivují výrobce vlněného oblečení k inovacím
Zástupci vlněného průmyslu postupují stále vpřed. Hnací silou pro inovace ve vlněném průmyslu jsou nové trendy a nároky spotřebitelů. Jaké jsou hlavní požadavky zákazníků ve 21. století?
- V oblečení vypadat dobře a zároveň se v něm cítit pohodlně.
- Mít méně formální vzhled.
- Aby oblečení dostatečně chránilo před proniknutím škodlivého UV záření.
- Oděvy jednoduše udržovat.
- Snížit dopad na životní prostředí – využít menší množství energie, chemikálií a vody.
Woolmark – nejznámějších světová značka kvalitních textilních vláken
Šéfové společnosti The Woolmark Company se ve svých kampaních snaží vyvrátit mylné představy o vlněných oděvech. Zřejmě už znáte mýtus, že vlněné oblečení je na těle nepříjemné a „kouše“.
Během uplynulých let společnost The Woolmark Company a její partneři vyvinuli řadu inovací v technologii výrobního procesu Merino vlny.
„Dnes jsme schopni produkovat mnohem jemnější tkaniny než bylo možné vyrábět před 30 lety,“ zmiňuje australská společnost, která svým symbolem, logem WOOLMARK (nejznámější textilní symbol) již více než 50 let garantuje po celém světě zákazníkům prvotřídní kvalitu vlněných produktů.
Které oblečení dnes z vlny existuje? Z Merino vlny se obléknete od hlavy až k patě
Výrobci šijí z vlny oblečení pro každodenní nošení, sport, cestování a práci. Vytvářejí konfekci do společnosti, luxusní dámské a pánské oděvy pro mola předních světových módních domů.
Pro letní dny na trhu najdete vlněná funkční trička, tílka a spodní prádlo. V chladných měsících vás zahřejí vlněný kabát, dámský cardigan či vlněný svetr, dále doplňky, jako je třeba šála, čepice, klobouk, ledvinový pás nebo ponožky, ale také domácí obuv, vlněné deky nebo dětský fusak.
V obchodech seženete vlněné sukně, šaty, kostýmy pro dámy nebo vlněná saka a obleky pro pány.
Zajímá vás, jaký byl vývoj vlněné módy v Čechách a jak se lidé oblékali za 1. republiky, protektorátu i socialismu? Přečtěte si článek Vlněná móda od pravěku až do moderní doby.